تاتنهام جانشین هری‌کین را مشخص کرد

با افزایش ابهامات در مورد آینده هری کین، تاتنهام آرتور کابرال از فیورنتینا را جایگزین احتمالی ستاره‌اش می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آینده هری کین ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام نامشخص است، زیرا او از امضای قرارداد جدید در تابستان امسال خودداری می‌کند.

درحالی‌که او چندین گزینه برای انتقال دارد، مایل بوده در تابستان امسال پیشنهادی را بپذیرد که به نفع باشگاه باشد. گفته می‌شود بایرن مونیخ علاقه خاصی به ستاره انگلیسی دارد. به گزارش روزنامه دیلی میل، حالا تاتنهام در حال بررسی گزینه‌های جایگزین بوده و علاقه خود را به آرتور کابرال مهاجم فیورنتینا نشان داده است.

مهاجم ۲۵ ساله برزیلی، مدت زیادی است که در رادار تاتنهام بوده و با تحرک و قدرتش در نبردهای هوایی، سران باشگاه لندنی را تحت تأثیر قرار داده است. از زمان جدایی از بازل به مقصد فیورنتینا، او ۱۹ گل در ۶۴ بازی در تمام رقابت‌ها برای تیمش به ثمر رسانده است.

اگرچه آنگه پستکوگلو، سرمربی تازه منصوب شده تاتنهام، همچنان به برنامه‌ریزی برای فصل آینده به رهبری هری کین در خط حمله ادامه می‌دهد، او اهمیت تنظیم یک برنامه اضطراری بدون این فوق‌ستاره را هم تصدیق کرده است.

با این وجود، مربی اسپرز می‌خواهد برای هر سناریوی احتمالی آماده بماند و حتی جذب یک بازیکنان جایگزین را هم در نظر می‌گیرد تا در صورت جدایی ستاره‌های کلیدی و حتی امکان رخ دادن مصدومیت‌ها در مقاطع مهم فصل، مهره‌های کافی را در اختیار داشته باشد.

هفته‌های آینده برای تعیین آینده کین در تاتنهام بسیار مهم خواهد بود. درحالی که انتظار نمی‌رود او تابستان امسال قرارداد جدیدی امضا کند، باشگاه باید گزینه‌های خود را به دقت ارزیابی کند. اگر باشگاه لندنی تصمیم بگیرد که ستاره‌اش را در این تابستان بفروشد، پیدا کردن یک جانشین مناسب، مانند کابرال، به اولویت اصلی اسپرز تبدیل خواهد شد.

کد خبر 674792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.