داوید دخیا پیشنهاد اینترمیلان را رد کرد

داوید دخیا شانس پیوستن به اینتر به عنوان جانشین آندره اونانا که با منچستریونایتد قرارداد بسته است را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه دیلی رکورد گزارش می‌دهد که داوید دخیا ملی‌پوش اسپانیایی که پس از پایان قراردادش یونایتد را ترک کرد، شانس رفتن به سن سیرو و جایگزینی آندره اونانا را که جانشین مرد اسپانیایی در اولترافورد شده را رد کرده است.

باشگاه اینترمیلان، دستمزدی به ارزش ۵ میلیون یورو (۴ میلیون پوند / ۶ میلیون دلار) به دروازه‌بان اسپانیایی پیشنهاد داد، اما او درخواست نزدیک به ۱۰ میلیون یورو (۹ میلیون پوند/۱۱ میلیون پوند) و دستمزد هفتگی ۲۲۰۰۰۰ پوندی در هفته را دارد.

این گزارش ادعا می‌کند که اینتر در حال حاضر برنامه خود را تغییر داده و در حال کار بر روی قراردادهایی برای به خدمت گرفتن آناتولی تروبین، دروازه‌بان شاختار دونتسک و یان سامر از بایرن‌مونیخ برای جایگزینی اونانا هستند.

درحالی که دخیا می‌خواهد یکی از پردرآمدترین دروازه‌بانان فوتبال باقی بماند، قرارداد او با یونایتد بیش از ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند / ۶۷ میلیون دلار) در طول چهار سال (با گنجاندن پاداش) بود.

او شاید بداند تنها مقصدی که می‌تواند خواسته‌های مالی او را برآورده کند، عربستان سعودی است. این بازیکن، دوست دارد به لالیگا بازگردد، جایی که قبلاً برای اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد، اما باید دید آیا یک باشگاه می‌تواند دستمزد بالای او را تأمین کند یا خیر.

دخیا امیدوار است تا قبل از فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ یک باشگاه جدید پیدا کند وگرنه وضعیت او در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

کد خبر 674764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.