منچستریونایتد بالاخره دروازه‌بان مورد علاقه خود را به خدمت گرفت

آندره اونانا انتقال 48 میلیون پوندی (62 میلیون دلاری) از اینتر به منچستریونایتد را تکمیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد خرید آندره اونانا را به‌طور رسمی تأیید کرد، زیرا این دروازه‌بان ۲۷ ساله، قراردادی پنج ساله با گزینه یک سال اضافی، به امضا رسانده است طبق گزارش‌ها، شیاطین‌سرخ، ۴۴ میلیون پوند (۵۷ میلیون دلار) برای این ستاره به اینتر پرداخت کرده‌اند و چهار میلیون پوند باقی‌مانده به‌صورت آپشن، وصول خواهد شد.

اونانا به عنوان جانشین شماره یک سابق یونایتد داوید دخیا، که پس از انقضای قراردادش در ژوئن، باشگاه را ترک کرد، به خدمت گرفته شد. دروازه‌بان کامرونی، قبلاً زیر نظر اریک تن‌هاخ در آژاکس کار می‌کرد و اعتراف کرد که از همکاری مجدد با این مرد هلندی در اولدترافورد خوشحال است.

اینتر پس از یک فصل کامل، اونانا را فروخت، درحالی که افعی‌ها او را به صورت رایگان در جولای ۲۰۲۲ به خدمت گرفته بودند. این دروازه‌بان با استعداد، فصل گذشته ۴۱ بازی در تمام رقابت‌ها برای نراتزوری انجام داد، از جمله بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی که نتوانست قهرمان شود.

اینتر در نهایت، شکست یک بر صفر را متحمل شد، اما اونانا نمایشی خیره‌کننده داشت و مهارت‌های استثنایی خود را به نمایش گذاشت که هواداران یونایتد هم امیدوارند در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، به طور منظم، شاهد آن باشند

انتظار می‌رود اونانا برای تور پیش‌فصل، در ایالات متحده به بقیه بازیکنان تیم یونایتد بپیوندد. ضمن اینکه دیدارهای دوستانه با آرسنال، رکهام، رئال مادرید و بوروسیا دورتموند قبل از پایان ژوئیه، برگزار می‌شود.

کد خبر 674762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.