طرح فناورانه و پلاک‌های هوشمند در شورای شهر اردبیل تصویب شد

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با اجرای طرح فناورانه و نصب پلاک‌های هوشمند مخالفتی وجود ندارد و از فناوران و طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصرحسینی امروز_ پنج‌شنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل، با اشاره به اجرای طرح فناورانه نصب پلاک‌های هوشمند در شهر اردبیل اظهار کرد: با اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند در شهر اردبیل مخالفتی‌ندارم و از فناوران و طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کنم.

بهزاد عباس زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در مورد اجرای طرح فناورانه و نصب پلاک‌های هوشمند تصریح‌کرد: تمام افرادی که با طرح نصب پلاک‌های هوشمند در اردبیل موافق هستند، به نفع شهر و شهروندان می‌اندیشند، بنابراین حمایت از فناوران وظیفه ما است.

بسترسازی برای ایجاد شهر هوشمند وظیفه ذاتی شهرداری است

ابراهیم علیپور، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل پیرامون طرح مذکور ادامه داد: بسترسازی برای ایجاد شهر هوشمند وظیفه ذاتی شهرداری است و برای یک طرح فناورانه به عنوان یک دانش، نمی‌توان قیمت تعیین کرد و حتی طرح و ایده ثبت شده یک شرکت یا یک فرد را به شخص دیگری واگذار کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر محله‌ها و شهرک‌های اردبیل پلاک ندارند و اگر امروز از این طرح دفاع می‌شود حتماً منافع شهری مورد توجه قرار گرفته است.

باتوجه به قانون، طرح فناورانه اجرایی خواهد شد

حبیب فتحی، عضو شورای اسلامی شهراردبیل نیز در این جلسه علنی گفت: شهرداری در عقد قرارداد با شرکت مورد نظر استعلام قیمت خواهد گرفت و مرحله ابتدایی صدور مجوز است و باتوجه به قانون‌ها و چهارچوب خاص این طرح اجرایی خواهد شد.

شورای ششم به بسترسازی برای هوشمندسازی ورود کرده است

سلامت صفری، سخنگوی شورای اسلامی شهراردبیل نیز افزود: دوره ششم شورای شهر همواره به بسترسازی برای هوشمندسازی وارد شده است و نصب پلاک‌های هوشمند بخشی از فعالیت‌های شهرداری در راستای هوشمندسازی است.

به گزارش ایمنا، طرح فناورانه و نصب پلاک‌های هوشمند با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اردبیل تصویب شد.

کد خبر 674727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.