۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
تلاش چلسی برای جذب کایسدو

هافبک تیم برایتون همچنان مورد توجه باشگاه چلسی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، چلسی در حال آماده‌سازی پیشنهادی ۸۰ میلیونی برای جذب کایسدو هافبک اکوادوری برایتون است.

آبی‌های لندن پس از جدایی کانته و میسون مونت از اردو آن‌ها به دنبال تقویت خط میانی خود هستند تا جای بازیکنان جدا شده را پر کنند. گزینه اصلی چلسی کایسدو است. در هفته قبل چلسی پیشنهادی به ارزش ۷۰ میلیون پوند به برایتون داد که مرغ‌های دریایی به سرعت پیشنهاد را رد کردند.

برایتون هیچ اصراری برای فروش کایسدو ندارد. این بازیکن اکوادوری تا چهار فصل آینده با باشگاه انگلیسی قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که برایتون تن به فروش این بازیکن بدهد، اما اگر پیشنهاد مناسبی برسد احتمالاً آنها تسلیم بشوند و هافبک خود را به فروش برسانند.

کایسدو در این پنجره دو پیشنهاد از سوی آرسنال دریافت کرد و هر دو بار پیشنهاد توپچی‌ها رد شد تا از خرید کایسدو ناامید شوند و به سراغ خرید دکلان رایس بروند. کایسدو با رد کردن دو پیشنهاد قرمزهای لندن نشان داد که خواهان ادامه حضور خود در برایتون است و علاقه‌ای به خروج از این باشگاه ندارد.

پس از انصراف آرسنال از رقابت برای جذب کایسدو، مدتی است که چلسی تنها خواهان این بازیکن اکوادوری است و حالا این باشگاه در حال آماده سازی پیشنهادی جدید است تا خروج هافبک‌های خود را جبران کند.

کد خبر 674721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.