تعریض و ایمن‌سازی خروجی پل شریعتی به آزادراه معلم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: پروژه تعریض و ایمن‌سازی خروجی پل شریعتی به آزادراه معلم با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال در حال اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساماندهی، تعریض و ایمن‌سازی خروجی آزادراه معلم به سمت بلوار فرزانگان، حدفاصل آزادراه معلم تا میدان مرحوم یاوری (ورزش) سال گذشته توسط مناطق هفت و ۱۲ شهرداری اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به رضایت شهروندان و مسافران از اجرای پروژه تعریض و ایمن‌سازی خروجی آزادراه معلم افزود: این پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه با عنوان تعریض و ایمن سازی خروجی پل شریعتی به آزادراه معلم با هزینه اجرایی ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است اجرای نیوجرسی و حفاظ بتنی پل شریعتی و همچنین دیواره‌سازی تعریض و روکش آسفالت مسیر را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت محور پل شریعتی به آزادراه معلم به‌عنوان یکی از خروجی‌های اصلی کلان‌شهر اصفهان گفت: طول این پروژه یک هزار و ۲۰۰ متر و به عرض ترافیکی ۱۲ متر اجرا خواهد شد و در ۹ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلطان‌آقایی ادامه داد: عملیات نصب حفاظ بتنی از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و در حال حاضر در مراحل نهایی به سر می‌برد که هزینه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ریال داشته است.

کد خبر 674712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.