پل‌های عابرپیاده مکانیزه خیابان بزرگمهر در اختیار بخش خصوصی است/اعلام مشکلات به بهره‌بردار

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به موارد مطرح شده در فضای مجازی مربوط به مشکلات پل‎‌های عابرپیاده مکانیزه در خیابان بزرگمهر گفت: این پل‌ها تحت پوشش این مدیریت نیست، اما مشکلات آن به بهره‌بردار بخش خصوصی منتقل می‌شود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در فضای مجازی مربوط به مشکلات پل‌های عابرپیاده مقابل مسجدالکریم و درمانگاه نواب‌صفوی در خیابان بزرگمهر اظهار کرد: این پل‌ها از جمله پل‌هایی است که هنوز در اختیار شهرداری اصفهان قرار نگرفته است و توسط بهره‌بردار بخش خصوصی مدیریت می‌شود.

وی افزود: به محض واگذاری این دو دستگاه پل به شهرداری، آنها نیز تحت پوشش نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان قرار می‌گیرد و بلافاصله تعمیرات اساسی آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مباحث خاموشی، تعمیرات و ایرادات این پل‌ها برحسب وظیفه، از طریق این مدیریت و مناطق سه و چهار به بهره‌بردار بخش خصوصی منتقل می‌شود اما در حال حاضر پیگیر مباحث تحویل‌گیری پل‌های عابرپیاده مکانیزه مقابل مسجدالکریم و مقابل درمانگاه نواب صفوی هستیم تا بتوانیم همچون پل‌های دیگر نگهداری و تعمیرات آن را آغاز کنیم.

کد خبر 674692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.