نیمار از دلیل قهرمان نشدن پی اس جی با مسی و امباپه پرده برداشت

ناهماهنگی و مربیان ضعیف به اعتقاد نیمار دلیل اصلی عدم موفقیت آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن، در گفتگو با خبرنگار گل توضیح داد که چرا مثلث مسی و نیمار و امباپه نتوانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

نیمار جونیور در پاسخ به سوال خبرنگار گل درباره دلیل قهرمان نشدن مثلث خطرناک مسی و نیمار و امباپه در پاری سن ژرمن گفت: همه هواداران و عوامل باشگاه معتقد بودند که این مثلث خطرناک‌ترین مثلث هجومی تاریخ است و به راحتی می‌تواند لیگ قهرمانان را برای اولین بار به فرانسه بیاورد اما مشکلی که این خط حمله داشت ناهماهنگی‌های زیاد و تاکتیک‌های ضعیف مربیان بود.

خبرنگار یادآور شد: تیم شما قرار بود خطرناک‌ترین خط حمله تاریخ را داشته باشد و همه مدافعان را به راحتی از پیش رو بردارند و تمام جام‌ها را فتح کنند، اما در سال اول کامبک سختی از رئال مادرید خوردید و در سال بعد توسط بایرن در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدید.

نیمار پاسخ داد: وقتی مسی به باشگاه آمد همه می‌گفتند که باشگاه قدرتمندی با وجود من به همراه مسی و امباپه هستیم، اما ناهماهنگی بین ما بسیار زیاد بود و این برای ما در لیگ قهرمانان اصلاً خوب نبود و اتفاقات بدی را برای ما رقم زد. فوتبال همیشه عادلانه نیست و ممکن است شما بهترین تیم را داشته باشید اما باز هم در کسب جام موفق نباشید.

نیمار راجع به شایعات نقل و انتقالاتی که پیرامون او وجود دارد گفت: من قرارداد دارم و هنوز پیشنهادی برای من ارسال نشده است. هدف اصلی من رفع مصدومیت و بازگشت به ترکیب پی اس جی است و فعلاً علاقه‌ای به جدایی از اینجا ندارم.

نیمار تا سال ۲۰۲۷ با پایتخت‌نشینان فرانسه قرارداد دارد اما گمانه زنی‌هایی مبنی بر علاقه تیم‌های عربستانی و لیگ جزیره و همینطور باشگاه بارسلونا شنیده می‌شود. در حال حاضر باشگاه متمول فرانسوی دلیلی برای جدایی نیمار ندارد و به نظر می‌رسد این بازیکن نیز از شرایط خود در فرانسه راضی است.

کد خبر 674689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.