چرا کوادرادو از یوونتوس به اینتر رفت؟

بازیکن کلمبیایی تیم یوونتوس به تازگی با انتقالی رایگان به اینتر میلان پیوسته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کوادرادو مدافع کلمبیایی سابق باشگاه یوونتوس توضیح داد که چرا پس از جدایی از بانوی پیر به اینتر پیوسته است.

قرارداد خوان کوادرادو پس از هشت سال با باشگاه یوونتوس به پایان رسید و این بازیکن کلمبیایی با انتقالی رایگان به اینتر پیوست. نراتزوری با این بازیکن قراردادی یک ساله امضا کرده است. حقوق خالص این بازیکن در هر فصل مبلغی نزدیک به دو میلیون یورو است.

کوادرادو در نشست خبری پس از پیوستن به اینتر راجع به احساسش برای رفتن به شهر میلان گفت: من خیلی خوشحالم و خدا را بابت این فرصت شکر می‌کنم. برای من افتخار بزرگی است که اینجا در یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستم.

این بازیکن ۳۵ ساله درباره دلیل انتخاب اینتر به عنوان مقصد بعدی خود اضافه کرد: پیشنهادات زیادی داشتم اما ایتالیا خانه دوم من است. خانواده و بچه‌های من وابستگی زیادی به این کشور دارند. با توجه به پیشنهاد، اینتر بهترین باشگاه ایتالیایی برای تداوم حضور من در ایتالیا بود. من اینتر را انتخاب کردم چون همه می‌دانیم که آنها در سطحی جهانی هستند و باشگاه بسیار بزرگی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آیند. انتقال من به اینتر بهترین انتخاب با توجه به شرایط خانواده‌ام بود. در اینجا احساس خوشبختی می‌کنم و سعی می‌کنم تا بتوانم به بهترین شکل بازی کنم.

کوادرادو طی هشت فصل حضور در ترکیب بیانکونری در ۳۱۴ بازی برای آنها به میدان رفت و موفق به کسب ۱۱ جام با این باشگاه ایتالیایی شد.

کد خبر 674687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.