عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ تیرماه

در این بسته خبری از تجهیز ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم آباد برای استقرار در مرز مهران تا شهرداری مهاباد بخش نظارت بر تخلفات شهری را تقویت کرد و نیروهای آتش‌نشان ایلام شش نفر گرفتار در آتش را نجات دادند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تجهیز ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم آباد برای استقرار در مرز مهران

آباد داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس کولردار این نهاد به منظور تسهیل خدمات به زائران حسینی در مرز مهران مستقر می‌شود.

آتش‌سوزی در مخابرات مرکزی مازندران / علت حادثه در دست بررسی است

سید مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: ساختمان مرکزی مخابرات مازندران در بابل امروز پنجشنبه دچار آتش سوزی شد و به تجهیزات و تأسیسات آن خسارت وارد آمد.

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید یاسینی تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه ۲۰۶ با کامیون در بزرگراه شهید یاسینی در شرق پایتخت خبر داد و گفت: راننده جوان این خودرو که خانمی حدود ۲۴ ساله بود، جان باخت.

شهرداری مهاباد بخش نظارت بر تخلفات شهری را تقویت کرد

بابک رستم پور، شهردار مهاباد هم با اشاره به تقویت و افزایش نیروهای بخش ساخت و ساز گفت: از ابتدای امسال و با توجه حساسیت موضوع با همکاری اداره راه و شهرسازی گشت‌های مشترک نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در مناطق حاشیه شهر تشدید شده است.

نیروهای آتش نشان ایلام ٦ نفر گرفتار در آتش را نجات دادند

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: ٦ نفر گرفتار در حادثه آتش سوزی یکی از محله‌های شهر ایلام با کوشش نیروهای آتش نشان نجات یافتند.

اجرای بیش از ۲۳ برنامه با موضوع محرم در بندرعباس

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس گفت: بیش از ۲۳ برنامه با موضوع محرم در بندرعباس اجرا می‌شود.

۱۷ طرح برای رفع مشکلات شهر اهواز تصویب شده است

عادل شیشه‌گری، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: شورای اسلامی شهر اهواز ۱۷ طرح را برای برطرف کردن مشکلات این کلانشهر تصویب کرده است.

انتقاد رئیس شورای بوشهر از تکریم‎‌نکردن ارباب رجوع در شهرداری و یک کمیته غیرقانونی

وحید نیک روش، رئیس شورای شهر بوشهر با انتقاد از اجرا نکردن صحیح طرح تکریم ارباب رجوع در شهرداری بوشهر گفت: شهروندان از برخی واحدهای شهرداری به دلیل تکریم و رفع‌نکردن مسائل و مشکلات خود در شهرداری گلایه‌مند هستند.

کد خبر 674674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.