تکمیل خط  ۲ متروی اصفهان ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری این کلان‌شهر در سال جاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل خط دو مترو در نظر گرفته است، گفت: این پروژه اولویت نخست این مجموعه است که تکمیل آن بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید از خط دو متروی اصفهان در روزهای اخیر اظهار کرد: همراه با شهردار اصفهان، اعضای هیئت ناظر، هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان قطار شهری، اعضای شورا و سایر مدیران شهری از ایستگاه امام حسین (ع) خط دو مترو بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه وقتی وارد کارگاه‌های خط دو مترو می‌شویم، به ابهت و اهمیت احداث این پروژه بیشتر پی می‌بریم، افزود: شهروندان باید بدانند که ایستگاه امام حسین (ع) در عمق ۵۰ متری زمین اجرا می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تعداد زیادی از مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران در حال فعالیت برای تکمیل خط دو مترو هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها در شرایطی که باید در گل‌ولای گام بردارند و حتی تنفس در این عمق سخت است، در حال تلاش برای تکمیل این پروژه هستند.

تکمیل خط  ۲ متروی اصفهان ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد

وی با بیان اینکه مردم اصفهان و مجموعه مدیریت شهری قدردان زحمات نیروهای فعال در زمینه تکمیل خط دو متروی این کلان‌شهر خواهند بود، اضافه کرد: در این بازدید مواردی درباره انجام اقداماتی برای تکمیل هرچه سریع‌تر خط دو مطرح شد.

قربانی تاکید کرد: مدیریت شهری اصفهان در سال جاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل خط دو مترو در نظر گرفته است که این مبلغ، در نوع خود بی‌نظیر و تزریق مالی خوبی در این رابطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم تا این اعتبار محقق شود، گفت: پروژه خط دو قطار شهری اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری است که تکمیل آن بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد و فعالیت بسیار بزرگی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ممکن است در آینده از خط دو استفاده کنیم و از آن بگذریم که بسیاری از موارد ریز و جزئی در محاسبات مختلف لحاظ شده است تا مترو به‌صورت ایمن حرکت کند، افزود: با توجه به اینکه تکمیل این خط در اولویت است، از سوی مدیران شهری در حال پیگیری است و به‌صورت دائمی رصد می‌شود.

کد خبر 674660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    در مقابل 192هزار میلیارد تومان هیچی نیست
  • محمد جلالی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    الان کی درست میشه