برگزاری رویداد «اینوتک» در اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد «اینوتک» در حوزه فناوری هم‌زمان با آیین جایزه ویژه مصطفی در مهرماه گفت: هم‌زمان با برگزاری این رویداد نمایشگاهی نیز برگزار و محصولات فناورانه و دانش‌بنیان در آن معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور که با موضوع «فناوری‌های نوین در حوزه فضای سبز / چالش‌ها و رویکردها» برگزار شد، اظهار کرد: این پنجمین برنامه از پنجشنبه‌های فناور است که شهرداری و سازمان‌های وابسته آن، نیازهای خود را اطلاع‌رسانی می‌کنند و در مقابل از توانمندی‌های مجموعه‌های دانش‌بنیان مطلع می‌شوند.

وی افزود: نخستین پنجشنبه فناور با موضوع «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل» برگزار شد که مهمترین دستاورد آن ساخت کلاه هوشمند آتش‌نشانی بود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: دومین پنجشنبه فناور با موضوع آب برگزار شد که شناخت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه را به همراه داشت و در این راستا نیز قرار داد ۱۱ میلیارد تومانی برای تصفیه پساب شهری در شمال اصفهان منعقد شده است که هزینه‌های تصفیه‌خانه شهرداری را تا یک سوم کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه موضوع حمل‌ونقل هوشمند، سومین پنجشنبه فناور را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: در این حوزه ارتباطاتی با شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوع توزیع هوشمند بار بر روی خودروهای سنگین شکل گرفت که روند انعقاد قرارداد آن پیش می‌رود.

نصوحی اظهار کرد: پنجمین پنجشنبه فناور نیز امروز با مشارکت اداره کل جهاد کشاورزی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان فاوا با موضوع «فناوری‌های نوین در حوزه فضای سبز» برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر شهر ما زیبا است، به اقدامات حوزه فضای سبز بازمی‌گردد، گفت: امروز به‌طور حتم چالش‌های این حوزه را در کلام مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خواهیم شنید، شرکت‌های دانش‌بنیان نیز مرتبط با موضوع ارائه‌هایی خواهند داشت تا بتوانیم پیوند نزدیک تری میان دو بخش ایجاد کنیم.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان افزود: مدیریت شهری مهرماه امسال رویداد «اینوتک» را همزمان با آیین جایزه ویژه مصطفی برگزار می‌کند، این رویداد در حوزه فناوری است که رویداد نمایشگاهی نیز در حاشیه آن برگزار و محصولات فناورانه و دانش‌بنیان در آن معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: زیرمجموعه این رویداد، ۴۰ رویداد مختلف استارتاپی و ترویجی در حوزه فناوری و کارآفرینی پیش‌بینی شده است، همچنین رویدادهای سرمایه‌گذاری در سه روز برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود؛ هیئت‌های تجاری کشورهای دیگر نیز به این رویداد دعوت می‌شوند تا فرایند سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

کد خبر 674613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.