آب سرد پوچتینو بر پیکر لوکاکو

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم تیر ماه ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میرور:

* منچسترسیتی می‌تواند پس از ترک تیم توسط ریاض محرز، با مبلغ ۴۰ میلیون پوند، رافینیا وینگر بارسلونا را جایگزین او کند.

* اکنون انتظار می‌رود چلسی به پیر امریک اوبامیانگ اجازه دهد باشگاه را ترک کند و به صورت رایگان به مارسی بپیوندد، آبی‌ها در ابتدا خواهان دریافت مبلغی بودند تا رضایت‌نامه مهاجم گابنی را صادر کنند.

روزنامه گاردین:

* منچسترسیتی با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد یوشکو گواردیول از لایپزیگ موافقت کرده است، در حالی که گفته می‌شود این مدافع اولین بخش تست پزشکی خود را در روز چهارشنبه به پایان رسانده و این قرارداد در آستانه امضا است.

* چلسی برای پیوستن پیر امریک اوبامیانگ به مارسی به صورت آزاد، موافقت کرده، و در حال بررسی این است که آیا پس از، از دست دادن وسلی فوفانا به دلیل مصدومیت شدید زانو، دوباره با مارک گوهی از کریستال پالاس را جذب کند یا خیر.

دیلی میل:

* پیشنهاددهندگان خرید سهام منچستریونایتد، از این نگرانند که خانواده گلیزر پس از اینکه نتوانستند خریداری با مبلغ ۶ میلیارد پوند پیدا کنند، باشگاه را نفروشند.

* آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد که به‌زودی راهی اولترافورد می‌شود، روز چهارشنبه در حالی که به انتقال ۴۳ میلیون پوندی خود از اینترمیلان به یونایتد نزدیک می‌شود، در کارینگتون (کمپ تمرینی شیاطین‌سرخ) دیده شد.

* کریستال پالاس حداقل ۷۰ میلیون پوند برای فروش شیخ دوکوره هافبک کلیدی خود که به هدف اصلی لیورپول تبدیل شده، طلب خواهد کرد.

سان:

* منچستریونایتد پس از اینکه قیمت درخواستی آتالانتا برای راسموس هوجلوند را بسیار گران ارزیابی کرد، ظاهراً در حال کار روی یک "طرح اضطراری" برای توافق است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی پس از زیر نظر گرفتن مدافعان جدید، پیشنهاد خرید هری مگوایر را رد کرده است.

* مائوریسیو پوچتینو، به روملو لوکاکو اعلام کرده جایی در ترکیب فصل آینده چلسی نخواهد داشت.

اتلتیک:

* لیورپول قصد دارد با توجه به علاقه الهلال، هرگونه پیشنهاد برای لوئیز دیاز را رد کند.

* باشگاه ولوز در حال مذاکره برای جذب آرون کرسول مدافع کناری وستهام است.

ایونینگ استاندارد:

* حرکت تاتنهام برای جذب اشلی فیلیپس، نوجوان بلکبرن، تأثیری بر پیشنهاد آنها برای جذب یک مدافع میانی جدید در تابستان نخواهد داشت.

دیلی رکورد:

* هیون جون یانگ بالاخره قرار است به‌طور رسمی انتقالش به سلتیک را تکمیل کند.

* احتمال دارد دونی فن دی بیک در تابستان امسال از منچستریونایتد راهی سلتیک اسکاتلند شود.

کد خبر 674587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.