اهتزاز پرچم متبرک اباعبدالله الحسین (ع) در مجتمع گردشگری صفه

پرچم متبرک اباعبدالله الحسین (ع) با حضور خادمان حرم امام حسین (ع) و پرچم متبرک بارگاه سید و سالار شهیدان بر فراز کلانشهر اصفهان در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یکی از دلایل احداث و ایجاد برج پرچم ۵۵ متری در مجتمع گردشگری صفه، بهره‌گیری در مناسبت‌های مذهبی بوده که در این راستا از زمان بهره‌برداری این برج سعی بر آن داشتیم که نقش ویژه‌ای را در مناسبت‌های هویت‌بخش مذهبی دنبال کنیم.

اکنون با آغاز ماه محرم، با همراهی همکاران تلاشگر شرکت توسعه سیاحتی سپاهان میزبان خادمان حرم اباعبدالله الحسین (ع) و پرچم این بارگاه نورانی در این مجتمع گردشگری صفه بوده و ضمن متبرک‌سازی پرچم عظیم یاحسین (ع) برج پرچم ۵۵ متری مجتمع گردشگری صفه، نام اعظم سید و سالار شهیدان بر فراز اصفهان به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم متبرک اباعبدالله الحسین (ع) در مجتمع گردشگری صفه

با سیاهپوش شدن اصفهان با آغاز ماه محرم، اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به‌ویژه مجتمع گردشگری صفه نیز سیاهپوش شده است که از جمله اقدامات اساسی آن می‌توان به راه‌اندازی موکب حسینی این مجموعه برای دومین سال آن اشاره کرد که ایام ماه محرم سال گذشته میزبان هزاران نفر از گردشگران و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) بود.

کد خبر 674519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.