تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی میدان حج تا مهرماه / تدوین منشور شورای ششم برای زیست بهتر شهروندان

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی میدان حج تا ۳ ماه آینده»، «آن سوی آتش…»، «بحران کم‌آبی، چالش اصلی اصفهان است»، «سیاه‌پوشی شهر، نشان از زنده‌بودن اصفهان دارد / عشق به سیدالشهدا (ع) در قلب ملت ایران است»، «چشم‌انداز مدیریت شهری اصفهان، ارائه تمام خدمات به‌صورت الکترونیک است»، «تصمیم‌گیری‌های شورا اگر برخلاف قانون باشد، نافذ نیست»، «تدوین منشور شورای ششم برای زیست بهتر شهروندان / وابستگی فرهنگ و تاریخ اصفهان به زاینده‌رود»، «لزوم ارزیابی مصوبات حوزه دانش‌بنیان در مرکز پژوهش‌های مجلس و شورا»، «رویدادهای غدیر در اصفهان به‌طور کامل مردمی برگزار شد» و «بخشی از بودجه سال جاری شهرداری با نظرات دانش‌آموزان هم‌راستا شده است» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی میدان حج تا ۳ ماه آینده

مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به احداث ایستگاه آتش‌نشانی در نزدیکی میدان حج گفت: تا ۳ ماه آینده ساختمان این ایستگاه تکمیل و تجهیزات اداری آن توسط شهرداری منطقه تأمین و به‌منظور بهره‌برداری تحویل سازمان آتش‌نشانی می‌‎شود.

آن سوی آتش…

دل به آتش زدن دل شیر می‌خواهد؛ اینکه از جان خود بگذری تا نجات‌بخش جان انسان دیگری باشی، دل دریایی می‌خواهد. از خود گذشتن رسم مردانی است که فداکاری را معنا کرده‌اند؛ نجات جان انسان‌ها حتی به قیمت از دست دادن جان، رسم آتش نشانانی است که به دل آتش می‌زنند و مانعی برای انجام وظیفه انسانی خود نمی‌بینند.

بحران کم‌آبی، چالش اصلی اصفهان است

مهدی آصالح، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: نتایج مطالعه افکارسنجی پیرامون مسائل زیست‌محیطی اصفهان نشان داده که موضوع بحران آب در این کلان‌شهر اولین دغدغه مردم است و پس از آن، مسئله فرونشست زمین و آلودگی هوا شهروندان را نگران کرده است.

سیاه‌پوشی شهر، نشان از زنده‌بودن اصفهان دارد / عشق به سیدالشهدا (ع) در قلب ملت ایران است

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: اصفهان یک شهر علوی و ولایی است، لذا اگر شهر را در محرم سیاه‌پوش می‌کنیم، به‌واسطه آن است که اصفهان شهر زنده‌ای است و نسبت به مناسبت‌های مختلف مذهبی بی‌تفاوت نیست.

چشم‌انداز مدیریت شهری اصفهان، ارائه تمام خدمات به‌صورت الکترونیک است

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه چشم‌انداز ارائه خدمات به شهروندان، الکترونیکی‌شدن تمام خدمات شهرداری است، گفت: شهروندان می‌توانند عدد یک را به سامانه ۲۰۰۰۰۱۳۷ پیامک کنند تا لینک مواردی همچون نشانی اپ اصفهان من و ملاقات با شهردار را دریافت کنند.

تصمیم‌گیری‌های شورا اگر برخلاف قانون باشد، نافذ نیست

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصمیم‌گیری‌های شورا اگر برخلاف قانون و موازین اسلامی باشد، تصمیم نافذ نیست.

تدوین منشور شورای ششم برای زیست بهتر شهروندان / وابستگی فرهنگ و تاریخ اصفهان به زاینده‌رود

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمی‌توان گفت منشور شورای اسلامی شهر در دوره ششم از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌رسد، بلکه چندین هدف‌گذاری، مسیر و ارتباط سبب می‌شود که در نهایت شهروندان اصفهانی یک شهر زیست‌پذیرتر داشته باشند.

لزوم ارزیابی مصوبات حوزه دانش‌بنیان در مرکز پژوهش‌های مجلس و شورا

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حدود یک‌سال از تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان در مجلس و الزام شهرداری به حمایت از این شرکت‌ها در شورای ششم اصفهان گذشته است، گفت: به‌نظر می‌رسد زمان خوبی است تا مرکز پژوهش‌های مجلس و شورا، ارزیابی ۳۶۰ درجه‌ای از این مصوبات داشته باشند.

رویدادهای غدیر در اصفهان به‌طور کامل مردمی برگزار شد

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال‌ها انتظار داشتیم که رویدادهای عید غدیر به‌طور کامل مردمی برگزار شود که امسال با کمک مردم این مهم محقق شد.

بخشی از بودجه سال جاری شهرداری با نظرات دانش‌آموزان هم‌راستا شده است

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بخشی از یک‌هزار میلیارد تومان بودجه سال جاری شهرداری اصفهان با نظرات دانش‌آموزان به‌ویژه در بخش اوقات فراغت و حوزه‌های تفریحی هم‌راستا شده است.

کد خبر 674489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.