دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری متهم متواری که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کاشانی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان کاشانی مبنی بر اینکه فردی با چهره‌ای موجه و با چرب زبانی به بهانه ساخت واحدهای خیریه درمانی اقدام به فریب و کلاهبرداری از آنها کرده و متواری شده است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به متواری بودن متهم، اقدامات تخصصی و فنی پلیس برای دستگیری کلاهبردار ادامه داشت و در نهایت با اشراف اطلاعاتی مأموران، فرد کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات پیچیده و منسجم پلیسی در مخفیگاه خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی و تخصصی پلیس، متهم به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان کاشانی اعتراف کرد. تاکنون ۱۱ نفر از مالباختگان و شکات شناسایی شده‌اند و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از اعتماد بی‌جا به افراد سودجو که به دنبال منافع شخصی خود هستند پرهیز و کمک‌های خیرخواهانه خود را به مراکز خیریه معتبر پرداخت کنند

کد خبر 674482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.