پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه اصلاح پارک محلی محمودآباد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه بهسازی محدوده و اصلاح پارک محلی محمودآباد با هزینه‌ای بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال در حال تکمیل است و در قالب این پروژه فغالیت‌هایی همچون دیوارکشی به طول ۱۰۰۰ متر و حفاظ‌کشی به طول ۱۰۰۰ متر در حال انجام بوده که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از رویکردهای دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، محله‌محوری است که در این راستا، سال گذشته دو محله از هر منطقه انتخاب شد.

وی با اشاره به انتخاب محلات عاشق‌آباد و محمودآباد برای محله‌محوری منطقه ۱۲ شهرداری سال گذشته، افزود: چندین پروژه در قالب این طرح تعریف شده است که در این دو محله اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی محدوده و اصلاح پارک محلی محمودآباد به‌عنوان یکی از پروژه‌های محله‌محور، در حال انجام است که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: پروژه بهسازی محدوده و اصلاح پارک محلی محمودآباد با هزینه‌ای بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال در حال تکمیل است و در قالب این پروژه فغالیت‌هایی همچون دیوارکشی به‌طول ۱۰۰۰ متر و حفاظ‌کشی به طول ۱۰۰۰ متر در حال انجام است.

رسالت تاکید کرد: مدت زمان اجرای این پروژه پنج ماه بوده است که امیدواریم در راستای تکیه بر سیاست‌های شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر، با افتتاح این پروژه، گام مؤثری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان محله‌های کم‌برخوردار به‌ویژه محمودآباد برداریم.

کد خبر 674480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.