جزئیات محکومیت افسانه بایگان اعلام شد

جزئیات محکومیت افسانه بایگان اعلام شد. این بازیگر چندی پیش بدون رعایت حجاب اسلامی در یک مراسم سینمایی حضور پیدا کرد و تصاویر خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

به گزارش ایمنا، جزئیات محکومیت افسانه بایگان اعلام شد. بر اساس این گزارش، افسانه بایگان به دلیل استفاده از کلاه و رعایت نکردن قانون حجاب، به دو سال حبس تعزیری که به مدت پنج سال تعلیق شده است، محکوم شد.

وی باید هر هفته یک بار با مراجعه به مراکز رسمی مشاوره و روانشناسی نسبت به درمان (بیماری روحی شخصیت ضدخانواده) اقدام و در پایان دوره درمان گواهی سلامت خود را ارائه کند. همچنین وی باید مطالعه کتاب و خلاصه‌سازی دست‌نوشت آن ظرف مهلت دو ماه اقدام کند.

بر اساس این حکم، وی دو سال از کشور ایران ممنوع‌الخروج شده است، همچنین ممنوعیت استفاده مستقیم یا با واسطه فضای مجازی (با از دسترس خارج کردن سیم‌کارت‌ها، خطوط تلفن همراه و ثابت و گوشی‌های مورد استفاده متهم متعلق به وی یا سایرین) به مدت دو سال برای وی در نظر گرفته شده است.

این بازیگر چندی پیش بدون رعایت حجاب اسلامی در یک مراسم سینمایی حضور پیدا کرد و تصاویر خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

منبع: فارس

کد خبر 674467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.