مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بدون مماشات انجام می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با بیان اینکه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز از اقداماتی است که در مسیر احقاق حقوق شهروندی انجام می‌شود، گفت: در مقابله و برخورد با متخلفان از هرگونه سفارش‌پذیری مبرا هستیم و با هیچ‌کس عهد اخوت نبسته‌ایم.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در راستای حفظ فضای بصری شهر اظهار کرد: سازه‌های غیرمجاز به واسطه شیوه ساخت‌وساز و نظارت نداشتن کافی از ایمنی کمتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در منطقه یک شهرداری کرج تمام توان خود را برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌کار گرفته‌ایم، افزود: جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از نظارت بر روند ساخت‌وسازها به صورت مستمر خبر داد و خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها به صورت ویژه انجام شده و از اقدامات اولویت‌دار است.

گروسی با اشاره به اهمیت احقاق حقوق شهروندان و رفع تخلفات شهری تصریح کرد: شهرسازی قانونمند از اولویت‌های مدیریت شهری در منطقه است، در همین راستا افرادی که به صورت غیرمجاز ساخت‌وساز انجام داده‌اند، مشمول برخورد جدی می‌شوند.

وی به مقابله قضائی و برخورد با ساخت‌وسازها در مسیر تغییر کاربری خبر داد و گفت: این قبیل متخلفان به دستگاه قضا معرفی و تخریب بنا انجام می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج افزود: در این راستا با احدی مماشات نمی‌کنیم و احد اخوت نبسته‌ایم، لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌منظور احقاق حقوق شهروندان برخورد جدی و قانونی انجام می‌شود.

کد خبر 674455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.