بی‌تفاوتی هری کین به شایعه انتقالش به بایرن‌ مونیخ

هری کین پیامی را در شبکه‌های اجتماعی برای هواداران تاتنهام در میان برگزاری تورهای پیش‌فصل این باشگاه منتشر کرد، درحالی که همچنان نامش با رفتن به بایرن مونیخ مرتبط است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تاتنهام برای برگزاری تور پیش‌فصل خود، به استرالیا سفر کرد و در آنجا، اولین بازی دوستانه را مقابل وستهم انجام داد که با شکست ۳ بر ۲ به پایان رسید.

در میان شایعات مداوم در مورد انتقال به بایرن مونیخ، کین همچنان بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت، درست پس از آن‌که، آنگه پستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهام ادعا کرد که ملی‌پوش انگلیسی کاملاً به باشگاه متعهد است.

پس از این باخت، مهاجم تاتنهام، چندین تصویر از تمرین با هم‌تیمی‌هایش و تصویری از خود در حالی که تیم را به داخل زمین هدایت می‌کرد، منتشر کرد، همراه با شرحی که در آن نوشته بود: "تا اینجا در استرالیا عالی بوده‌ام. دیدن هواداران در این بازی، لذت‌بخش است. از مردم مختلف جهان به‌خاطر استقبال از ما در اینجا، سپاسگزاریم. "

بایرن دو پیشنهاد برای کاپیتان تیم ملی انگلیس ارائه کرده است که توسط دنیل لوی، رئیس اسپرز رد شد، زیرا او ارزش ستاره تیمش را بیش از ۱۰۰ میلیون پوند (۱۳۰ میلیون دلار) می‌داند، علی‌رغم اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده است.

با این وجود، پیشنهاد دوم بایرن مونیخ، پس از رد پیشنهاد اولیه ۶۰ میلیون پوندی (۷۶ میلیون دلار)، حدود ۸۶ میلیون پوند (۱۰۹ میلیون دلار) گزارش شد. کین به تایلند خواهد رفت تا در بازی دوستانه بعدی تاتنهام مقابل لسترسیتی که یکشنبه در استادیوم راجامانگالا بانکوک برگزار خواهد شد، بازی کند.

کد خبر 674433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.