زیرساخت‌های منظریه ارتقا پیدا می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مدیریت‌ شهری شهرکرد عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه را به‌زودی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: طبق توافقات قبلی و مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در سال گذشته، مقرر شد که در راستای تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از اداره‌کل راه و شهرسازی به شهرداری شهرکرد اختصاص داده شود.

وی افزود: مبادله تفاهم‌نامه روز گذشته با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مسئولان استانی انجام شد و زمین‌هایی به مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص داده شد تا به‌زودی با فروش آن‌ها توسط مدیریت‌شهری شهرکرد عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: با این مبادله محله منظریه دارای متولی خواهد شد و این امر رضایتمندی مردم این محل را به همراه خواهد داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: شهرداری تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا حداقل امکانات شامل آسفالت، جدول‌کشی و فضای سبز را پس از گذشت سال‌ها چشم‌انتظاری برای مردم مؤمن و صبور محله منظریه شهرکرد ایجاد کند.

وی گفت: باقی مانده وجه به‌زودی با معرفی و واگذاری دیگر املاک توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شهرداری شهرکرد انجام خواهد شد و بلافاصله پس از واگذاری این زمین‌ها به‌فروش می‌رسد و هزینه خواهد شد.

کد خبر 674429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.