برقراری امنیت در ماه محرم یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک برقراری نظم و امنیت برای شهروندان در ماه محرم را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم فراجا هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اراک، پیمان عین القضاتی در دیدار با با فرماندهی و کارکنان پادگان مالک اشتر اراک، اظهار کرد: دشمن به دنبال بر هم زدن امنیت و ایجاد نا امنی در کشور است و حافظان امنیت در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و ما امنیت کشور را مرهون تلاش آنها هستیم.

وی با بیان اینکه امنیت پیش‌نیاز تمام فعالیت‌های جامعه است، افزود: بخش عمده تأمین آن برعهده سبزپوشان فراجا است؛ ما قدردان تلاش‌های مجاهدانه شما هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک برقراری نظم و امنیت برای شهروندان در ماه محرم را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم فراجا هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت فقیه و اطاعت از رهبری نقش‌آفرینی می‌کنند.

عین القضاتی اضافه کرد: جامعه همواره روی افرادی که لباس سربازی و دفاع از کشور را به تن دارند به عنوان حافظان امنیت نگاه می‌کند.

در ادامه علی چگینی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک، تاکید کرد: اعتماد جامعه به فراجا سرمایه بزرگی است و بدیهی است برای افزایش این سرمایه تلاش کند. نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌زند، ارمغان آن آرامش و عدالت است.

علی جعفر محصولی، دبیر شورای اسلامی شهر اراک نیز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به منزله مهم‌ترین نماد اجتماعی و مسئول ایجاد نظم و امنیت، همواره تلاش کرده است از طریق تعامل با شهروندان، نقش خود را در تأمین و حفظ امنیت محقق کند، ضرورت وجود چنین نیرویی باعث صلح و آرامش خواهد بود.

به گزارش ایمنا، در این دیدار سردار هوشیار ضمن ارائه گزارشی از همکاری و تعامل با شهرداری و فراجا و مأموریت‌های آن اعلام آمادگی کرد. رئیس شورای اسلامی شهر اراک به همراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی مجتبی قاسمی سرپرست شهرداری اراک با فرماندهی و کارکنان پادگان مالک اشتر اراک دیدار کردند.

کد خبر 674398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.