حسینی: نمایندگان باید اصلاح قانون انتخابات را نهایی کنند

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته در مورد اصلاح قانون انتخابات تصمیم‌گیری خواهند کرد و این قانون باید هرچه زودتر نهایی شود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد حسینی امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم وجود داشته است و این دولت آن را تکمیل کرده است و بر مبنای سیاست‌های کلی است که رهبر انقلاب بر آن اهتمام داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح قانون انتخابات مجلس به این انتخابات می‌رسد یا خیر، افزود: بستگی دارد که این هفته نمایندگان مجلس چه تصمیمی بگیرند، باید هرچه زودتر این قانون نهایی شود، در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه می‌شود.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با بیان اینکه قرار است بر اساس قانون جدید از شانزدهم مرداد ثبت‌نام‌ها آغاز شود، گفت: این هفته باید ثبت‌نام‌ها انجام شود. کمیسیون کار خود را به پایان رسانده و دوباره به صحن فرستاده است.

حسینی ادامه داد: قرار است روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه این هفته جلسه مجلس برگزار شود و امیدواریم نهایی شود.

وی در واکنش به نکاتی که مجلسی‌ها درباره وزیر ورزش گفت: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند و نظراتشان را مطرح می‌کنند اما تا الان موضوع خاصی که جدی باشد، مطرح نشده است و فقط در حد گفت‌وگو و اظهار نظر است.

کد خبر 674394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.