حریق ساختمان مسکونی در خیابان مصلی / تصادف و واژگونی تریلی سنگ‌کش در اتوبان اردستانی

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات سه حادثه رخ داده در روز گذشته را تشریح کرد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع حریق در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مصلی، ساعت ۱۵:۳۹ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۲۰ به محل حریق اعزام شد.

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع مالک و استفاده از خاموش‌کننده پودر و گاز، حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد، افزود: به تمام شهروندان توصیه می‌شود منزل خود را به یک خاموش‌کننده پودر و گاز تجهیز کنند و در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با ۱۲۵ تماس حاصل بگیرند.

تصادف خودروی سواری با کامیون

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ حادثه تصادف خودروی تویوتا با کامیون و احتمال محبوس شدن افراد در خودروی تویوتا به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده اصفهان حبیب‌آباد رخ داده بود، افزود: مأموران اعزامی آتش‌نشانی اصفهان، ضمن همکاری با عوامل آتش‌نشانی حبیب‌آباد، مصدومان را تحویل عوامل محترم اورژانس دادند.

تصادف و واژگونی تریلی سنگ‌کش

بگدلی همچنین گفت: حادثه تصادف و واژگونی تریلی سنگ‌کش و محبوس شدن راننده آن، ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه _ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه شماره هفت به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان شهید اردستانی رخ داده بود، اضافه کرد: با تلاش مأموران اعزامی این سازمان، راننده تریلی که محبوس بود رهاسازی و تحویل اورژانس شهر شد.

کد خبر 674381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.