چشم‌انداز مدیریت شهری اصفهان، ارائه تمام خدمات به‌صورت الکترونیک است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه چشم‌انداز ارائه خدمات به شهروندان، الکترونیکی‌شدن تمام خدمات شهرداری است، گفت: شهروندان می‌توانند عدد یک را به سامانه ۲۰۰۰۰۱۳۷ پیامک کنند تا لینک مواردی همچون نشانی اپ اصفهان‌من و ملاقات با شهردار را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در نشست صمیمانه پرسش و پاسخ شهردار اصفهان با اهالی سپاهان‌شهر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: تعداد زیادی از شهروندان ساکن در سپاهان‌شهر اشاره کردند که با توجه به قرارگیری دانشگاه شهیداشرفی اصفهان در ایستگاه نخست خط اتوبوسرانی، ظرفیت اتوبوس‌ها تکمیل می‌شود و در ایستگاه‌های بعدی جایی برای سوارشدن سایر شهروندان وجود ندارد که راهکار لازم برای رفع این مشکل در حال بررسی است.

وی با اشاره به اجرایی شدن بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، اضافه کرد: مالکانی که در پرونده ساخت‌وساز خود حکم تخریب از کمیسیون ماده ۱۰۰ دریافت کرده‌اند، در صورتی که شاکی نداشته باشند، می‌توانند به سامانه "اصفهان من" مراجعه و از این فرصت قانونی استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که بین درخواست‌های مردمی اشاره شده بود، درباره روشنایی معابر و پارک‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات شهروندان، وجود چاله‌ها و ناهمواری بعضی از معابر است، گفت: یکی از شهروندان گفته است که اگر در پروژه‌های عمرانی تعجیل نمی‌شود، شهروندان نیز برای پرداخت عوارض نوسازی عجله نکنند، این در حالی است که هم‌اکنون پروژه‌هایی مانند مترو، زیر زمین این شهر اجرا می‌شود که از دید مردم پنهان است

معرک‌نژاد اضافه کرد: اگر متروی اصفهان ۱۰ سال قبل راه‌اندازی می‌شد، علاوه بر اینکه آلودگی هوا را نداشتیم، پول کمتری برای اجرای آن در حال حاضر صرف می‌شد.

وی اضافه کرد: تور «دور اصفهان در ۸۰ روز» برای بازدید از پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است تا شهروندان به‌صورت گروهی از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۰ به‌صورت یک هفته در میان شهردار اصفهان در برنامه "بی‌واسطه با مردم" حاضر می‌شود و سوالات شهروندان را پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: موارد مطرح شده در برنامه بی‌واسطه با مردم ثبت و ضبط می‌شود و نتیجه آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

معرک‌نژاد اضافه کرد: دوشنبه‌ها شهردار اصفهان در ورودی ساختمان شهرداری مرکزی با شهروندان ملاقات خواهد داشت و آن‌ها می‌توانند موارد شخصی خود را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: شهردار اصفهان در قالب برنامه «مردم سلام» نیز یک هفته در میان در مساجد سطح شهر حضور دارد؛ در این برنامه همکاران سامانه ۱۳۷ نیز حضور دارند و موارد را ثبت و پیگیری خواهند کرد و تا سه ماه بعد، نتیجه آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: اپ "اصفهان من" را می‌توان از اپلیکیشن بازار بارگیری و نصب کرد و با افزایش خدمات الکترونیک، دیگر حضور شهروندان در مناطق یا شهرداری مرکزی ضروری نخواهد بود.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز ارائه خدمات به شهروندان، الکترونیکی‌شدن تمام خدمات شهرداری است، گفت: شهروندان می‌توانند عدد یک را به سامانه ۲۰۰۰۰۱۳۷ پیامک کنند تا لینک مواردی همچون آدرس اپ اصفهان من و ملاقات با شهردار را دریافت کنند.

کد خبر 674345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.