هیچ‌کس تو را نمی‌خواهد آقای لوکاکو!

هواداران تیم‌های یوونتوس و اینتر از جابه‌جایی مهاجم بلژیکی بین دو تیم ناراضی و خشمگین هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، هواداران دو باشگاه مطرح ایتالیایی در فضای مجازی به روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی حمله کردند.

پس از مطرح شدن شایعات خرید لوکاکو توسط باشگاه یوونتوس از اینتر، هواداران این دو باشگاه محبوب ایتالیایی در فضای مجازی شروع به توهین به لوکاکو کردند و به او نشان دادند که وی هیچ جایگاهی در فوتبال ایتالیا ندارد.

فصل گذشته روملو لوکاکو پس از جدایی از اینتر با قراردادی به ارزش ۹۷ میلیون پوند راهی لندن شد. وی در فصل گذشته موفق شد ۱۴ گل بزند و ۷ پاس گل در تمام رقابت‌ها به ثبت برساند.

عملکرد بسیار ضعیف این مهاجم بلژیکی باعث شده است تا توخل، سرمربی چلسی او را در لیست فروش بگذارد و باشگاه انگلیسی را مجبور به خرید یک مهاجم هدف جدید کند.

اوایل شروع پنجره جدید نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسید که لوکاکو قرار است تا به باشگاه قبلی خود یعنی اینتر بپیوندد؛ مذاکرات چلسی و اینتر پیشرفت زیادی داشت و باشگاه‌های انگلیسی و ایتالیایی بر سر مبلغ قرارداد با یکدیگر به توافق رسیده بودند.

با این حال پس از توافق دو باشگاه، شایعاتی مبنی بر مذاکره لوکاکو با رقیب سنتی اینتر یعنی باشگاه یوونتوس نقل شد. اینتر پس از اعلام این خبر بسیار خشمگین شد و به‌طور کامل از جذب لوکاکو کنار کشید. ستاره ۳۰ ساله چلسی در حال حاضر، در حال گفت‌وگو با سفید و مشکی‌ها است.

طی چند روز اخیر در فضای مجازی توهین‌های زیادی از سوی طرفداران اینتر و یوونتوس به لوکاکو شده است و هواداران تلاش کرده‌اند به باشگاه‌های خود اعلام کنند که علاقه‌ای به حضور این بازیکن در تیم خود ندارند. طرفداران یووه حتی تجمعی نیز مقابل باشگاه تورینی انجام دادند تا نارضایتی خود را به گوش مسئولان باشگاه برسانند.

اگر چه در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر پیوستن ولاهوویچ، ستاره صرب یووه به پاری‌سن‌ژرمن نیز به گوش می‌رسد، با این حال شرایط فعلی در ایتالیا و نظر هواداران ممکن است موجب شود تا بانوی پیر یک فصل دیگر به همکاری خود با ولا ادامه دهد.

کد خبر 674342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.