هدف دشمن از ترویج بی‌عفتی برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: هدف دشمن از ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است و زمانی که عفت و حیا در یک خانواده اصیل ایرانی اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح فراهم نخواهد بود.

سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از امکانات و غول‌های رسانه‌ای خود با ترویج بی‌عفتی و بی حجابی به دنبال نابودی هویت ایرانی و اسلامی هستند.

وی افزود: از آنجا که دولت‌های غربی، انقلاب اسلامی را مانع تحقق اهداف شوم خود در منطقه و جهان می‌بینند بنابراین با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری با شبیه خون فرهنگی موضوع حجاب و عفاف که همان هویت اصیل ایرانی اسلامی است را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه یکی از مطالبات بحق مردمی بحث عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: هدف دشمن از ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است، زمانی که عفت و حیا در یک خانواده اصیل ایرانی اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح فراهم نخواهد بود.

سردار الهی با اشاره به اجرای طرح‌های چهارگانه ناظر و تأکیدات سلسله مراتب فرماندهی در اجرای طرح عفاف و حجاب، تصریح کرد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است، همان گونه که امروزه همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می‌پردازند و از تمام ظرفیت‌های خود برای ترویج بی‌عفتی در جامعه استفاده می‌کنند ما و همه سازمان‌های دخیل در امر عفاف و حجاب هم باید در مقابل، از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، در راستای اجرا کردن دستورات فرمانده کل انتظامی کشور، طرح عفاف و حجاب با حضور میدانی سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان، معاونت‌ها، پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی در سطح پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تجاری مناطق پر تردد و خیابانی‌های اصلی شهر خرم‌آباد اجرا شد.‌

کد خبر 674288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.