۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
مگوایر منزوی در منچستر

هری مگوایر این روزها در منچستر یونایتد بیشتر از هر زمانی منزوی شده و شاید به خروج از این باشگاه بسیار نزدیک باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، هری مگوایر ملی پوش انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد به شدت از تصمیم جدید تن هاگ عصبانی است اما اعلام کرده که تمام تلاش خود را می‌کند تا برای تیمش همچنان در بهترین شرایط بازی کند.

اریک تن هاگ، سرمربی شیاطین سرخ چندی پیش اعلام کرد که مگوایر دیگر کاپیتان یونایتد نیست. انتظار می‌رود که کاپیتان جدید قرمزپوشان منچستر، برونو فرناندز باشد. اگرچه رسماً فرناندز به عنوان کاپیتان معرفی نشده اما در فصل گذشته در بازی‌هایی که مگوایر غایب بود، همواره بازوبند به دست فرناندز بسته می‌شد و شاید این رویه در سال آتی نیز پابرجا باشد.

دور از انتظار نیست که در شروع فصل آینده دیگر مگوایر را در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نبینیم. واران و کاسمیرو احتمالاً گزینه‌هایی برای جانشینی مگوایر در خط دفاعی هستند. همچنین مگوایر پس از اعلام تن هاگ مبنی بر گرفتن کاپیتانی از این بازیکن در فضای مجازی گفت: هر بار که این پیراهن را می‌پوشم تمام تلاش خود را می‌کنم.‌

وضعیت مگوایر در منچستر بسیار ناامید کننده و وخیم است. هم باشگاه منچستر یونایتد، هم مگوایر و هم هواداران شیاطین سرخ احتمالاً پیشبینی می‌کنند که این بازیکن با اولین پیشنهاد از منچستر برود. تن هاگ مگوایر را در لیست فروش باشگاه گذاشته و امیدوار است تا بتواند این مدافع انگلیسی را به فروش برساند و از هزینه انتقال او را برای کمک به تیم در این پنجره استفاده کند.

مگوایر که نه در تیم خود جایگاه خاصی دارد و نه در تیم ملی به او احترامی می‌گذارند، اوضاع روحی و روانی بسیار وخیمی را دارد و احتمال دارد که حتی دست به کار عجیبی بزند و در ۳۰ سالگی از فوتبال خداحافظی کند.

کد خبر 674279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.