اجرای طرح امنیت محله‌محور و توقیف ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله‌محور و توقیف ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و هنجارشکن در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور و پاک‌سازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده و جرم‌خیز طی یک هفته گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه خود موفق به شناسایی و دستگیری ۱۴ خرده‌فروش و معتاد متجاهر و ۱۵ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی و کشف ۶۹ قبضه سلاح سرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۹۱ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو که رانندگان و سرنشینان آن با انجام اقدامات هنجارشکنانه موجب سلب آسایش و نظم عمومی شده بودند نیز توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های امنیت محله‌محور از اولویت‌های این فرماندهی است و مجرمان و مخلان امنیت در جامعه بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی و با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند.

کد خبر 674278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.