پیشنهاد وسوسه‌کننده پاری‌سن‌ژرمن برای وینگر سیتی

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مشتریان برناردو سیلوا اضافه شده و به‌تازگی پیشنهاد جالبی برای جذب این بازیکن ارائه داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی برای معاوضه دوناروما و وراتی با برناردو سیلوا به سران منچسترسیتی داده است.

برناردو سیلوا، ستاره ۲۸ ساله آبی‌های منچستر که در فصل قبل کمک بسیاری به سیتی کرد تا بالاخره فاتح لیگ قهرمانان شوند در ابتدای این پنجره نقل و انتقالاتی پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های مختلف دریافت کرد. سیلوا در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۴۳ میلیون یورو به سیتی پیوست و از زمان حضورش در ترکیب سیتیزن‌ها موفق به انجام ۳۰۶ بازی و زدن ۵۵ گل برای سیتی شد.

این بازیکن پرتغالی در این پنجره پیشنهادهای زیادی داشته که اصلی‌ترین آنها پیشنهاد بارسلونا و پیشنهادی از عربستان بوده است. اکنون باشگاه متمول فرانسوی با پیشنهاد معاوضه وراتی و دوناروما وارد رقابت با عربستان و آبی‌اناری‌ها شده تا بتواند وینگر خوب من سیتی را جذب کند.

PSG می‌خواهد تا به هر نحوی سیلوا را به لیگ یک بیاورد. عملکرد نسبتاً ضعیف وراتی و دوناروما در فصل قبل باعث شده است تا سران پاری‌سن‌ژرمن فکری راجع به خروج آنها از جمع پایتخت‌نشینان فرانسه کنند. در حال حاضر هدف اصلی پی‌اس‌جی، مبادله دوناروما و وراتی با سیلوا در این پنجره است.

مدیران سیتی با پیشنهاد باشگاه فرانسوی مخالفت کردند، اما مذاکرات بین دو این دو باشگاه همچنان ادامه دارد.

گفته می‌شود که گواردیولا و مدیران سیتی به بازیکنان برتر خود پیشنهاد تمدید بلندمدت داده‌اند تا آینده باشگاه سیتی تأمین شود. یکی از بازیکنان مورد نظر پپ برای ادامه همکاری برناردو سیلوا است. هدف اصلی وی در این پنجره جدایی از سیتی و تجربه یک چالش جدید است، اما از قرارداد وی هنوز دو سال باقی مانده و باید دید که آیا باشگاه انگلیسی تن به فروش بازیکن خود می‌دهد یا وینگر پرتغالی باید منتظر اتمام قراردادش با قهرمان لیگ قهرمانان باشد.

کد خبر 674246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.