حریق خودرو و مغازه طلافروشی / یک زن ۶۵ ساله به چاهک آسانسور سقوط کرد

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات سه حادثه حریق خودرو و مغازه طلافروشی و سقوط یک زن ۶۵ ساله در چاهک آسانسور در خیابان مهر را تشریح کرد.

سرآتشیار محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۷:۰۰ امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ حادثه حریق خودروی سواری سمند در خیابان مسجد سید به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۱۴ و ۱۶ به محل حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از حضور خود با سرعت عمل بالا حریق مذکور را اطفا کردند، افزود: شهروندان نسبت به تهیه و آموزش صحیح استفاده از خاموش کننده‌ها اقدام کنند و همیشه آنها را آماده به کار و در دسترس داشته باشند؛ چراکه این دقت نظر در زمان حوادث می‌تواند باعث نجات جان و مال خود و دیگران شود.

سقوط یک زن ۶۵ ساله در چاهک آسانسور در خیابان مهر

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۲۲:۰۶ روز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه سقوط یک زن ۶۵ ساله در چاهک آسانسور یک ساختمان واقع در خیابان مهر به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره چهار و پنج به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد حادثه‌دیده هنگام وارد شدن به آسانسور متوجه نبود کابین در طبقه اول نشده، پس از باز کردن درب آسانسور به داخل چاهک سقوط کرده و دچار مصدومیت شدید شده است. مصدوم این حادثه به محل امن منتقل، تحویل عوامل اورژانس شهر و با نصب نوار خطر، استفاده مجدد از آسانسور تا رفع عیب آن ممنوع شد.

مصدومیت یک نفر در پی حریق مغازه طلافروشی

بگدلی همچنین گفت: ساعت ۲۰:۳۹ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حریق مغازه طلافروشی واقع در خیابان سپیده کاشانی به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه شماره چهار به محل حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد یک ظرف حاوی بنزین در مغازه طلافروشی دچار حریق شده، مالک مغازه ظرف شعله‌ور را به بیرون از مغازه پرتاب می‌کند و همین امر باعث سوختگی مالک و یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده بیرون از مغازه می‌شود، اضافه کرد: در پی این حادثه یک مرد ۳۸ ساله که دچار سوختگی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و با حضور آتش‌نشانان، ایمن‌سازی انجام و به طور کامل رفع خطر شد.

کد خبر 674242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.