طرح جامع ترافیک شهرکرد در انتظار تصویب است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: طرح جامع ترافیک در حال حاضر در انتظار تصویب در دبیرخانه شورای‌ عالی ترافیک شهرهای کشور است و اصلاح هندسی بعضی ورودی‌ها و تقاطع‌ها در این طرح پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه _ در یکصد و نودمین‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به شعار امسال با عنوان «مهار تورم رشد تولید» با پیشنهاد شهردار شهرکرد اقدام لازم برای اصلاح و کاهش عوارض زیربنا (مسکونی) از فصل دوم دفترچه عوارض مصوب سال‌جاری به تصویب این شورا رسید.

وی افزود: کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا (مسکونی) تنها برای متقاضیان دریافت گواهی صدور پروانه ساخت از زمان تصویب تا پایان سال جاری و برای سایر شهروندان در طرح‌های حمایتی مسکن همچون نهضت ملی مسکن اعمال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد مصوب شد و پس از تأیید هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان شهرکرد برای اعمال به شهرداری ابلاغ می‌شود.

حیدری با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل سرعت در شهرکرد، اضافه کرد: لازم است در محل‌هایی که دوربین نصب شده نسبت به جمع‌آوری سرعت‌گیرها اقدام شود، به علاوه آشکارسازی سرعت‌گیرهای موجود در سطح شهر ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام شهرداری در اجرا و روکش آسفالت مناطق مختلف مرکز استان قابل تقدیر است، تاکید کرد: لازم است شهرداری شهرکرد آسفالت خیابان‌های خاکی منظریه و روکش آسفالت بعضی از خیابان‌های میرآباد شرقی را تسریع کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تهیه و تدوین طرح جامع ترافیک شهرکرد، گفت: این طرح در حال حاضر در انتظار تصویب در دبیرخانه شورای‌عالی ترافیک شهرهای کشور است و اصلاح هندسی بعضی ورودی‌ها و تقاطع‌ها پیش‌بینی شده است.

کد خبر 674226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.