شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید.

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "لوکاکو یووه را خُرد می‌کند؛ کوادرادو اینتر را" نوشت: روملو لوکاکو و خوان کوادرادو در دربی ایتالیا دعوای شدیدی داشتند و حالا هردوی آن‌ها در آستانه پیوستن به رقیب هستند. لوکاکو به یووه می‌رود و کوادرادو به اینتر!

شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

روزنامه گاتزتا با تیتر "شورش تیفوسی‌ها" نوشت: اتفاقی باورنکردنی در ایتالیا در حال رخ دادن است. روملو لوکاکو در دربی ایتالیا با یوونتوسی‌ها و به‌خصوص خوان کوادرادو سرشاخ شد. حالا ستاره بلژیکی به یووه نزدیک شده و کوادرادو احتمالاً به اینتر خواهد رفت.

روزنامه آ اس با تیتر "کاملاً روشن است که چه توانایی‌هایی دارم" نوشت: کارلوس آلکاراس از توانایی‌هایش و موفقیت‌هایش که به واسطه آن‌ها به‌دست آورده می‌گوید. کارلوس حالا مرد شماره یک تنیس جهان است.

شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

روزنامه مارکا با تیتر "ایسکو همه چیز را می‌گوید" نوشت: ایسکو ستاره پیشین رئال‌مادرید و سویا پس از مدت‌ها سکوت با مارکا صحبت کرد. این روزها ستاره اسپانیایی در پی انتخاب تیمی جدید است.

شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

روزنامه موندو با تیتر "گوندوغان؛ لحظه بزرگ" نوشت: ایلکای گوندوغان کارش را با بارسلونا رسماً آغاز کرد. ستاره آلمانی حالا دوران جدیدی را پس از کسب سه‌گانه با منچسترسیتی آغاز می‌کند.

شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

روزنامه میرور با تیتر "می‌توانیم جام را بالای سر ببریم" نوشت: میکل آرتتا می‌داند این فصل انتظارات از تیمش بیشتر است. سرمربی آرسنال می‌گوید که می‌توانند جام را بگیرند.

روزنامه استار با تیتر "۴۰۰ هزار پوند در هفته" نوشت: مارکوس رشفورد با باشگاه منچستریونایتد قرارداد جدیدی می‌بندد و در این قرارداد حقوق ۴۰۰ هزار پوند در هفته برایش قید خواهد شد.

شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

روزنامه سان با تیتر "چراغ را به خانه بیاور" نوشت: میکل آرتتا می‌گوید دکلان رایس یک فانوس دریایی برای آرسنال است که می‌تواند تیمش را به جام نزدیک‌تر کند.

شورش تیفوسی‌ها در ایتالیا

کد خبر 674214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.