شهرداری برای دو طبقه کردن قبرهای آرامستان شهر پیش‌بینی لازم را داشته باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ضرورت دوطبقه کردن قبرهای آرامستان بهشت رحمت، گفت: خط‌کشی معابر و مشخص شدن پارکینگ‌های آرامستان بهشت رحمت از خواسته‌های اصلی شهروندان و از مهم‌ترین نیازهای این آرامستان است که باید سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ در صدونودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: شهرداری برای دو طبقه کردن قبرهای موجود در آرامستان بهشت رحمت پیش‌بینی لازم را داشته باشد. خط‌کشی معابر و مشخص شدن پارکینگ‌های آرامستان بهشت رحمت از خواسته‌های اصلی شهروندان و از مهم‌ترین نیازهای این آرامستان است که باید سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: لازم است احداث سالن‌هایی برای برگزاری مراسم مختلف در آرامستان بهشت رحمت با همکاری و مشارکت بخش خصوصی عملیاتی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شهرکرد ساماندهی مداحان برای برگزاری مراسم ترحیم را در آرامستان بهشت رحمت به عنوان یکی دیگر از خواسته‌های شهروندان شهرکرد در دستور کار قرار داده است.

در ادامه مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: مردم مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری امسال در روز عید غدیر پرچم احیای این فریضه فراموش شده را به‌دست گرفتند و پُرشورتر از سال‌های گذشته برای احیا، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن غدیر حضور باشکوه داشتند.

وی افزود: از تمام شهروندان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد (سَمَن‌ها)، مدیریت شهری و قشرهای مختلف در برگزاری جشن باشکوه غدیر در شهرکرد قدردانی می‌شود.

کد خبر 674212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.