دستگیری قاضی قلابی با تلاش ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش و رصد اطلاعاتی مأموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران، فردی که با جعل عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: با تلاش و رصد اطلاعاتی مأموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران، فردی که با جعل عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و روانه زندان شد.

وی افزود: متهم خود را به عنوان قاضی معرفی کرده و ضمن فریب مردم و وعده‌هایی مانند حل و فصل پرونده‌ها و تأثیرگذاری در تصمیم مقام قضائی و همچنین استخدام فرزندان آنان در دادگستری، از مراجعان به دادگستری قبل از ورود به اماکن قضائی اخاذی می‌کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: برای این متهم پرونده قضائی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است

وی تاکید کرد: مردم استان مازندران می‌توانند در صورت وجود هرگونه شکایت در این خصوص، به حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران مراجعه کنند.

حجت الاسلام اکبری به اشخاصی که قصد سو استفاده و کلاهبرداری از مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی استان را داشته باشند هشدار داد که نظارت کامل توسط نهادهای نظارتی صورت گرفته و در صورت شناسایی برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: میزان

کد خبر 674211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.