تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 FE Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 FE Plus به تراشه Exynos 1380 مجهز می‎‌شود و با هشت گیگابایت حافظه رم همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد در ماه جاری از تبلت‌های سری Galaxy Tab S9 رونمایی کند که شامل تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 Fe Plus می‌شود. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 FE Plus دارای حاشیه‌های باریک است و دکمه پاور آن با اسکنر اثرانگشت ادغام شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی این تبلت تعبیه شده است.

یک شیار در پنل پشتی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 FE Plus قرار دارد که کاربران می‌توانند قلم S-Pen را برای شارژ در این قسمت قرار دهند. این تبلت به سیستم بلندگوی دوگانه مجهز شده است و صدای باکیفیتی را ارائه می‌دهد. ابعاد تبلت جدید شرکت سامسونگ معادل ۶.۵۴ * ۱۸۵.۴ * ۲۸۵.۴ میلی‌متر است.

با توجه به شایعات ارائه شده، تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 FE Plus از نمایشگر ۱۲.۴ اینچی بهره می‌برد و با شماره مدل SM-X616B عرضه می‎‌شود. همچنین، این محصول به تراشه Exynos 1380 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم همراه است. محصول یادشده با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود و در رنگ‌های خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که تبلت‌های سامسونگ سری Galaxy Tab S9 FE در ماه سپتامبر یا اکتبر سال جاری عرضه می‌شود.

کد خبر 674195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.