پورابراهیمی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر ارتباطات قانع شد

در صحن علنی محمدرضا پورابراهیمی پس از ارائه پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت مشروط قانع شد و فرصت سه‌ ماهه‌ای برای عمل به تعهدات در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ مجلس شورای اسلامی، سوال محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان از عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دلیل ضعف عملکرد این وزارتخانه در زمینه‌های عملیاتی از جمله توسعه ارتباطات و فناوری، توسعه بسترها و شبکه‌های مخابراتی، تأمین زیرساخت‌های استفاده از اینترنت و نظارت بر عملکرد اپراتورها در دستور کار قرار گرفت.

پس از توضیحات وزیر ارتباطات درباره موضوع مذکور، پورابراهیمی گفت: ان‌شاء‌الله طبق وعده داده شده، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این حوزه تلاش خواهد کرد تا مشکلات مربوط به زیرساخت‌های ارتباطی مرتفع شود. سه ماه به وزیر ارتباطات فرصت می‌دهیم که به تعهدات خود عمل کند اما اگر به تعهداتش عمل نکند، من یک سوال دیگر از وی دارم که در دستور کمیسیون صنایع مجلس است و دفعه بعد حتماً آن را به رأی خواهم گذاشت.

در ادامه جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی هم گفت: من همین جا از وزیر درخواست دارم در کنار این موضوع، بحث شبکه ملی ارتباطات را با اولویت پیش ببرد و با جدیت در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 674160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.