دیدار مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن با ریاست سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان + عکس

مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن در اولین دیدار خود به بسیج ورزشکاران استان اصفهان رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که روز گذشته نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد، در اولین روز کاری خود به دیدار ریاست سازمان بسیج ورزشکاران رفت.

این دیدار با حضور نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، سرهنگ وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و روح‌الله معظم، مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی مقاومت اصفهان برگزار شد.

دیدار مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن با ریاست سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان+عکس

در این جلسه سرهنگ وحید رجبی ضمن تبریک در پی انتصاب مدیرعامل جدید باشگاه و تقدیر و تشکر از علی احسانی، مدیرعامل سابق پرتلاش، سخت‌کوش و بی‌ادعای باشگاه، در خصوص دغدغه‌های ورزش استان و انتظارات هیئت‌های ورزشی، نخبگان ورزش استان و مربیان استعدادپرور، ملی‌پوشان ورزش استان از باشگاه‌های بزرگ فرهنگی ورزشی استان با مدیرعامل جدید باشگاه بحث و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن با ریاست سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان+عکس

نیما نکیسا نیز با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه ورزش استان اظهار امیدواری کرد ظرفیت‌های بالقوه متعددی در استان اصفهان از جمله ورزش وجود دارد که باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات شکوفا شوند. باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن با همکاری بسیج ورزشکاران می‌تواند در عرصه‌های مختلف ورزش استان در جهت رشد و شکوفایی آن قدم بردارد.

به گزارش ایمنا، در پایان نیز لوح تبریکی از طرف مسئول بسیج ورزشکاران استان در پی انتصاب نکیسا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه، به وی اهدا شد.

کد خبر 674142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    تو اصفان مدیر نبود