اجرای برنامه «شب‌های بین‌الحرمین» در اهواز

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: برنامه و یادمان بزرگ شب‌های بین‌الحرمین برای چهاردهمین سال متوالی در ایام محرم اجرا می‌شود.

حمید رعیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر سال در ایام عزاداری ماه محرم علاوه بر برپایی موکب‌ها و دسته‌های عزاداری در سطح شهر یادمان بزرگ بین‌الحرمین با اجرای برنامه‌های متنوع در اهواز برپا می‌شود، امسال نیز همانند سال‌های گذشته این یادمان در اهواز برپا خواهد شد.

وی افزود: مراسم شب‌های بین‌الحرمین در پاک دولت جنب کتابخانه مرکزی برپا و برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، مداحی، اجرای گروه نمایش، تعزیه و شعرخوانی به مدت ۱۰ شب اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز خاطرنشان داد: همزمان با برپایی یادمان بین‌الحرمین، غرفه‌های عفاف و حجاب برای ترویج این امر مهم، ایستگاه سرگرمی کودکان و مشاوره خانواده برپا می‌شود، علاوه بر آن توزیع پذیرایی و پاسخگویی به سوالات شرعی همشهریان به صورت جداگانه انجام می‌شود.

رعیتی با دعوت از شهروندان برای حضور در برنامه شب‌های بین‌الحرمین، گفت: علاوه بر اجرای این برنامه شهرداری اهواز اقدام به سیاه‌پوش کردن شهر با استفاده از پرچم‌های مختلف و جای‌گذاری المان‌ها مختلف متناسب با ایام محرم در سطح شهر کرده است تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) را اجرا کنیم.

کد خبر 674135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.