دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در هیئت‌های مذهبی است / جذب حداکثری مورد اهمیت قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با همکاری و هم‌افزایی مردم و مدیریت شهری مراسم محرم امسال باید باشکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی فوقی عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در گردهمایی هیئت‌های مذهبی استان اصفهان اظهار کرد: کل مجموعه مدیریت شهری دست به دست هم داده‌ اند تا در فضاهای مذهبی و همچنین در اجرای مراسم‌های مذهبی کمک می‌کنند تا مراسم‌های مذهبی هر چه بهتر در شهر اجرا شود.

وی افزود: نادیده گرفتن همکاری استانداری، شهرداری، سپاه و جبهه فرهنگی نوعی خودخواهی به حساب می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان برای مسائل تربیتی اهمیت ویژه‌ای قائل است، گفت: تحول در فضاهای شهری از دیگر مسائلی است که برای شهرداری اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است؛ با زحمات بسیار زیادی که تمام نهادهای استان به ویژه تلاش‌ها و هم افزایی شهرداری اصفهان، کار بسیار خوبی انجام شد؛ امسال باید محرم عظیم‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه مسئله جوان و نوجوان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: حضور این نسل برای ایجاد تحول در هیئت‌های مذهبی باید جدی گرفته شود؛ علاوه بر این، مسئله وضعیت بانوان نیز با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری باید در نظر گرفته شود.

فوقی خاطرنشان کرد: تبلیغ دین منحصراً در دست روحانیت نیست و تنها ارائه مباحث اعتقادی و ارائه پیشانی دین در دست مبلغان است. از مبلغان تراز اول انقلابی و همچنین از مداحان اهل بیت باید به خوبی استفاده شود.

وی تاکید کرد: وحدت باید به خوبی دنبال شود، زیرا دشمنان به دنبال این هستند تا با ایجاد اختلاف در هیئت‌های مذهبی نفود کنند، علاوه بر این جذب حداکثری باید مورد اهمیت قرار گیرد و هرکس که می‌خواهد زیر پرچم امام حسین (ع) کاری انجام دهد به او میدان داده شود.

کد خبر 674112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.