ضرورت آسیب‌شناسی انتخابات دوره‌های گذشته استان مازندران

استاندار مازندران بر ضرورت آسیب‌شناسی انتخابات دوره‌های گذشته در این استان تاکید کرد و گفت: در انتخابات به دنبال این هستیم که رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت به عنوان چهار رکن اصلی در برگزاری انتخابات مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان مازندران در محل استانداری با اشاره به اینکه تجهیز امکانات و ساختمان موردنیاز این ستاد برای انتخابات امسال در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: از منظرهای مختلف تلاش می‌شود انتخابات به بهترین شرایط ممکن در این استان برگزار شود.

وی با تاکید بر تأمین نیازمندی‌های استان در زمینه برگزاری انتخابات، افزود: لازم است آسیب‌شناسی نسبت به انتخابات و نیازمندی‌های شهرستان‌ها انجام شود تا بتوانیم شرایط آینده را به بهترین نحو برگزار کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه ستاد مرکزی به منظور تأمین زیرساخت‌ها بهسازی شده است، خاطرنشان کرد: در انتخابات به دنبال این هستیم که رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت به عنوان چهار رکن اصلی در برگزاری انتخابات مدنظر باشد.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه با توجه به سیاست‌های ابلاغ شده مقام معظم رهبری و ستاد انتخابات کشور انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با تعامل خوبی که با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در استان برقرار می‌شود، انتخابات خوبی را تجربه کنیم تا کمترین انتقاد به انتخابات وارد شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم بیشترین رضایتمندی در انتخابات حاصل شود و در این راه باید از اقشار و نهادهای مردمی کمک گرفته شود تا بهترین انتخابات و پرشورترین برای تبیین ارزش‌های انقلابی برگزار شود.

کد خبر 674061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.