واگذاری بیش از ۱۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان‌رضوی

معاون هماهنگی موسسه‌های غیردولتی و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خراسان‌رضوی گفت: واگذاری ۱۴۴۳ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط مانند بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن صورت خواهد گرفت.

حمیده محدث در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه مسکن معلولان اظهار کرد: خدمات ارائه شده به معلولان و مددجویان و خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول بابت احداث، خرید و تسهیلات ودیعه مسکن تعلق گرفته است.

وی افزود: برای معلولان و مددجویان کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومان و خانوارهای دو عضو معلول شهری ۲۰۰ میلیون تومان و روستایی ۱۵۰ میلیون تومان بعد از ارائه مدارک و مستندات لازم پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی مؤسسه‌های غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه حق انشعابات (آب، فاضلاب، برق و گاز) و هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض دهیاری و شهرداری‌ها برای یک بار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امسال تعهدی برای استان خراسان‌رضوی در نظر گرفته شده است که باید به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم، ادامه داد: واگذاری ۱۴۴۳ واحد مسکونی با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط مانند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن صورت خواهد گرفت.

محدث خاطرنشان کرد: مددجویانی که بدون زمین و توانایی برای ساخت و خرید واحد مسکونی هستند، برای خانه‌دار شدن باید در طرح اقدام ملی ثبت‌نام کرده باشند تا با مشارکت خانواده و پرداخت سهم آورده، کمک و همکاری وزارت راه شهرسازی و تمام دستگاه‌های مربوطه و پرداخت کمک بلاعوض بهزیستی با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از این اقدام بهره‌مند شده و صاحب خانه شوند.

کد خبر 674046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.