بوستان آفرینش در کوه قائمیه احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث بوستان آفرینش در کوه قائمیه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شده است و تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، جواد کشانی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، ایجاد فضای مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به‌نحو احسن برای شهروندان است.

وی با بیان اینکه بر این اساس در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ضمن حفظ فضاهای موجود، گسترش فضای تفریحی و تفرجگاهی جزو رویکردهای اصلی است، افزود: کوه قائمیه در این منطقه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهر اصفهان محسوب می‌شود که سال گذشته بخشی از فضای تفریحی آن ساماندهی بهره‌برداری شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌دنبال اجرای این سیاست، در سال جاری عملیات عمرانی احداث بوستان آفرینش واقع در منطقه گردشگری کوه قائمیه آغاز شد.

وی افزود: مرحله نخست این پروژه شامل احداث مسیر پیاده‌روی به طول ۱۷۰۰ متر است، بعد از تکمیل آن دسترسی شهروندان از مسیر بلوار شفق به کوه قائمیه نیز تسهیل می‌شود.

کشانی ادامه داد: علاوه بر آن، در طول این مسیر سه پارکینگ مجزا برای پارک خودرو در فواصل مختلف در نظر گرفته شده که شرایط استفاده از این بوستان را برای شهروندان بهتر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 674030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.