ایمنی ساختمان‌های نوساز بندرعباس زیر ذره‌بین شهرداری

مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس، ایمنی ساختمان‌های نوساز شهر بندرعباس را دغدغه جدی شهردار دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بندرعباس علی نیکویی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی سازمانی تخصصی و کاربردی است، اظهار کرد: این سازمان قبل از وقوع حوادث باید در موضوعات پیشگیری از جمله ساختمان‌های نوساز ورود جدی داشته باشد و برای آن مجوز لازم را صادر کند.

وی با تاکید بر حوادث فصل تابستان از شهروندان بندرعباسی خواست تا ضمن رعایت تمام نکات ایمنی، همراهی و همکاری لازم را با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی داشته باشند.

مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس با قدردانی از نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس در مهار آتش‌سوزی پالایش نفت آفتاب بندرعباس، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی شهرداری بندرعباس راه‌اندازی ایستگاه ویژه آتش‌نشانی با تجهیزات عالی در صنایع غرب است که باید با ورود مسئولان استانی این موضوع در کمترین زمان انجام شود.

نیکویی حفظ آمادگی جسمانی نیروهای آتش‌نشانی در مسابقات ورزشی و خدمات رفاهی مناسب را مهم دانست و اضافه کرد: توجه به این مهم موجب می‌شود نیروهای آتش‌نشانی بازدهی بهتری داشته باشند.

وی ارزیابی و عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ مطلوب دانست و گفت: به واقع تخصص، تجربه و دانش میان نیروهای این سازمان مشهود است که بر ارتقا و جایگاه شغلی کارکنان آتش‌نشانی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

کد خبر 674004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.