معمای حل‌نشده منچستر در نوک خط حمله چیست؟

به خدمت گرفتن یک مهاجم نوک اگرچه هدف اصلی منچستر در این پنجره بوده اما هنوز محقق نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، باشگاه منچستر یونایتد در حال انجام یک پوست‌اندازی اساسی در خط حمله خود است.

کمتر از یک ماه تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی مانده و منچستر یونایتد بعد از جدایی رونالدو از این تیم، دچار ضعف شدیدی در خط حمله خود شده است. آن‌ها در این پنجره تلاش کرده‌اند تا مشکلات تهاجمی خود را برطرف کنند و هدف اصلی آن‌ها به خدمت گرفتن یک مهاجم هدف است.

ویتکور اوسیمهن و هری کین دو بازیکنی هستند که در این پنجره به شیاطین سرخ لینک شده‌اند. خرید میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی در این پنجره می‌تواند کمک زیادی به خط هجومی شیاطین سرخ در این فصل کند، اما یونایتد همچنان نتوانسته است یک شماره ۹ قابل اعتماد به خدمت بگیرد.

هری کین، ستاره تاتنهام هدف رویایی یونایتد است، اما رئیس باشگاه لندنی علاقه‌ای به فروش ستاره خود ندارد. ویکتور اوسیمن نیز فاصله چندانی با یونایتد ندارد اما باشگاه ایتالیایی ۱۷۰ میلیون پوند برای این بازیکن می‌خواهد و شیاطین سرخ هم نمی‌خواهند چنین مبلغی برای این بازیکن بپردازند.

رئیس باشگاه ناپولی به‌تازگی ادعا کرده است که با توجه به مبلغی که او می‌خواهد، فقط باشگاه پی‌اس‌جی قادر به خرید اوسیمن خواهد بود؛ در واقع یونایتد می‌خواهد در این پنجره یک شماره ۹ با تجربه برای خود جذب کند و دو گزینه اصلی وی اوسمین و هری کین است که در شرایط فعلی هر دو گزینه برای شیاطین سرخ دور از دسترس به نظر می‌رسند.

کد خبر 673978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.