دست‌فروشان اطراف تئاتر شهر تهران ساماندهی شدند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دغدغه شهروندان و هنرمندان تهرانی ساماندهی دست‌فروشان اطراف تئاتر شهر بود که با وجود دشواری‌های فراوان محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در گردهمایی پاکسازی تئاتر شهر اظهار کرد: به بوستان‌های شهر تهران باید توجه ویژه‌ای شود تا خانواده‌ها بتوانند از بوستان‌های شهر استفاده کنند.

وی افزود: موضوع جمع‌آوری دست‌فروشان اطراف تئاتر شهر از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری تهران و خواسته هنرمندان کشور بود که این اقدام طی چند روز گذشته توسط شرکت شهربان و حریم‌بان با کمک شهرداری‌های منطقه ۱۱، منطقه شش و ستاد ساماندهی مشاغل انجام شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در بخش‌های شمالی و غربی بوستان دانشجو و تئاتر شهر شاهد مواردی از آسیب‌های اجتماعی بودیم که با حضور دست‌فروشان بر میزان این آسیب‌ها اضافه شده و سال‌ها بود مردم و هنرمندان از این موضوع گلایه داشتند، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از شهردار این درخواست را داشت که طی این هفته و با دشواری فراوان به خوبی انجام شد.

نادعلی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشانی که در بوستان دانشجو مشغول به‌کار بودند، تصریح کرد: همکارانمان در شرکت ساماندهی مشاغل مجدانه این موضوع را دنبال می‌کنند تا مکانی به عنوان جایگزین در همان اطراف برای این افراد فراهم شود و این افراد به کسب‌وکارشان ادامه دهند.

وی با اشاره به سرنوشت دست‌فروشان محوطه تئاتر شهر گفت: این قشر زحمتکش قابل احترام هستند، چراکه مخارج خانواده‌هایشان از این طریق تأمین می‌شود؛ لذا باید فضایی برای دست‌فروشان ایجاد شود. در مجموع تاکید دارم که حقوق عمومی مردم نسبت به اشخاص، اولویت دارد.

کد خبر 673948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.