دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی در کالیفرنیا با اپلیکیشن جدید

یک سیستم حمل‌ونقل مبتنی بر اپلیکیشن Go Now را در کالیفرنیا راه‌اندازی شده است که دسترسی آسان و سریع به وسایل حمل‌ونقل عمومی را فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپراتور سیستم حمل‌ونقل انبوه شهری (GCTD) در کالیفرنیا یک سیستم حمل‌ونقل مبتنی بر اپلیکیشن موسوم به Go Now را راه‌اندازی کرده است. هدف این سرویس، ارائه حمل‌ونقل راحت برای ساکنان است تا بتوانند به راحتی به شبکه حمل‌ونقل بزرگ‌تر متصل شوند. مسافران می‌توانند حمل‌ونقل سریع را از طریق برنامه TransLoc رزرو کنند و از حداقل زمان انتظار و سفر راحت اطمینان حاصل کنند.

سرویس Go Now نیازهای حمل‌ونقل برنامه‌ریزی نشده را برآورده می‌کند و فرصت‌هایی را برای مسافران فراهم می‌کند تا از حمل‌ونقل عمومی برای خرید، محل کار و دیگر مقاصد در منطقه تحت پوشش استفاده کنند. این سرویس به مدت یک سال اجرا می‏‌شود تا کارآیی آن ارزیابی شود، سپس بازخورد جامعه برای ادامه طرح بررسی خواهد شد.

مسافران می‌توانند به منظور استفاده از سرویس یادشده، از طریق برنامه TransLoc، درخواست وسیله نقلیه کنند و زمان تخمینی رسیدن وسیله نقلیه تا حداکثر ۳۰ دقیقه است. این سرویس از دوشنبه تا جمعه بین ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰ فعال است و نرخ کرایه یک طرفه آن دو دلار است. مسافران می‌توانند با استفاده از برنامه TransLoc سواری خود را ردیابی کنند، مکان سوار شدن و پیاده شدن را تائید کنند و در صورت نیاز به صندلی چرخدار، آن را درخواست کنند. این سرویس برای افراد بالای ۱۴ سال در دسترس است.

به گفته مقامات شهری، سرویس مبتنی بر Go Now یک طرح نوآورانه متمرکز برای یک دوره آزمایشی یک ساله خواهد بود که دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و با صرفه‌جویی در زمان باعث می‎‌شود افراد به موقع به مقصد مورد نظر خود برسند، زیرا این برنامه برای رفت‌وآمدهای برنامه‌ریزی نشده طراحی شده است.

کد خبر 673942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.