افزایش ۲۵ درصدی تعرفه صدور پروانه نمایندگی در شهرکرد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: تعرفه صدور پروانه نمایندگی مراکز بی‌سیم، هوشمند و اینترنتی به صورت دوساله بوده و امسال نسبت به ۲ سال گذشته حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد میرزاییان امروز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در نشست با شهردار شهرکرد با اشاره به تعرفه صدور پروانه نمایندگی مراکز بی‌سیم، هوشمند و اینترنتی اظهار کرد: طی دو سال گذشته هزینه صدور پروانه نمایندگی چهار میلیون و ۹۳۳ هزار تومان بود و امسال این میزان به شش میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: تعرفه صدور پروانه نمایندگی مراکز بی‌سیم، هوشمند و اینترنتی به صورت دوساله بوده و امسال نسبت به دو سال گذشته حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هزینه تمدید پروانه نمایندگی ۵۰ درصد نسبت به صدور پروانه کمتر است، خاطرنشان کرد: هزینه نقل و انتقال نمایندگی، ۲ سال گذشته ۳۷ میلیون تومان بود و امسال به ۴۵ میلیون تومان رسیده است.

میرزاییان تصریح کرد: حق امتیاز نمایندگی طی دو سال گذشته ۹ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان بود که در حال حاضر به ۱۲ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان افزایش پیدا کرده و بیشترین مراجعه در حوزه مراکز بی‌سیم، هوشمند و اینترنتی برای صدور و تمدید پروانه بوده است.

کد خبر 673916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.