تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه اصفهان توسط ۳ اکیپ

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت سه اکیپ برای تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه از بیست‌ودوم تیرماه امسال گفت: در قالب این پروژه، در یک اقدام موازی و اضطراری، حدود ۱۱ یونیت پله‌برقی که خاموش است، برای رفاه شهروندان راه‌اندازی خواهد شد.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه از بیست‌ودوم تیرماه آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه اکیپ برای تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه شهر افزود: امیدواریم تا دی‌ماه امسال عملیات تعمیرات اساسی تمام پل‌های مکانیزه که از بهره‌بردار خصوصی تحویل گرفته شده است را انجام و آن‌ها را به‌صورت ایمن در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ابتدا با توجه به درخواست‌های مردمی، پل‌های عابرپیاده مکانیزه خاموش که حدود ۱۱ یونیت پله‌برقی را شامل می‌شود، در یک اقدام موازی و اضطراری بهره‌برداری و راه‌اندازی خواهد شد و به موازات آن، تشریفات قانونی برای خرید قطعات مورد نیاز را طی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای تسریع در اجرای عملیات تعمیرات اساسی و جلوگیری از اتلاف زمان، اجرای تعدادی از چاه‌های ارت این پل‌ها که نقش بسزایی در کاهش حوادث برق‌گرفتگی یونیت‌های پله‌برقی دارد نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

توکلی‌پور تاکید کرد: تعمیرات و اصلاحات لازم روی عرشه پل‌های عابرپیاده همچون تأمین روشنایی، ساماندهی اتاق نگهبانی و دیگر موارد نیز انجام خواهد شد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پل‌های عابرپیاده مکانیزه مسجد مهرآباد، برج کاوه، میدان آزادی، قصر گل، پل آسانسوری خیابان جی، شهید چمران، مقابل بیمارستان سوانح سوختگی، حسین‌آباد، مقابل فروشگاه رفاه و سروش مورد تعمیرات اساسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در بخش تعمیرات و راه‌اندازی اضطراری پل‌های عابرپیاده مکانیزه شهر، پل مقابل بیمارستان سوانح سوختگی ظرف مدت سه روز راه‌اندازی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

توکلی‌پور با بیان اینکه سعی می‌کنیم هنگام تعمیرات اساسی عملکرد پل‌ها مختل نشود، تاکید کرد: پل‌های انتخاب شده برای انجام تعمیرات اساسی، در راستای تأمین ایمنی و نیاز شهروندان است.

اطلاع‌رسانی عملیات تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه با نصب بنر

وی افزود: در زمان اجرای تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه، به احتمال زیاد آن پل برای مدت محدودی مسدود می‌شود تا فعالیت‌های لازم در این زمینه انجام شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده با نصب یک بنر در ورودی آن اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: پس از این عملیات، نظافت و شست‌وشوی پل نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از پایان عملیات تعمیرات اساسی، برای هر پل یک روز زمان تست، راه‌اندازی و تحویل از پیمانکار در نظر گرفته شده است و به محض تحویل، پل وارد قرارداد نگهداری و تعمیرات و از آن تاریخ فرایند نگهداری آن انجام می‌شود.

توکلی‌پور تصریح کرد: چشم‌انداز تعریف شده برای پل‌های عابرپیاده مکانیزه اصفهان این است که بتوانیم خاموشی پل‌های در اختیار معاونت عمران شهرداری را به کمتر از پنج درصد برسانیم.

وی افزود: از شهروندان به‌خاطر شکیبایی، همکاری و همراهی‌ای که در طول اجرای پروژه با مجموعه مدیریت نگهداری و تعمیرات دارند و این مجموعه را در رسیدن به این چشم‌انداز و سرعت در تعمیرات اساسی یاری می‌رسانند، کمال تشکر را داریم و پیشاپیش به دلیل اختلال‌های ایجاد شده حین اجرای پروژه پوزش می‌طلبیم.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم پس از تعمیرات اساسی پل‌های عابرپیاده مکانیزه، سطح خدمت‌رسانی پله‌ها را در حد مطلوب نگه داریم و رضایت و اطمینان خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 673890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اکبر فرح بخش IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام مدت دو سال است پل عابر روبروی برج کاوه خراب است تازه صبها هم درب پل را ریر باز می کنند با تشکر