ناوگان حمل و نقل عمومی در فولادشهر ارتقا می‌یابد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان حمل‌ونقل جمعی فولادشهر مشغول به خدمات‌رسانی بوده و این نوید را به ساکنین بخش فولادشهر می‌دهیم که با تدابیر اتخاذ شده سه دستگاه دیگر نیز در آینده نزدیک برای بازسازی در اختیار سازمان حمل‌ونقل جمعی شهرستان لنجان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد از ظهر امروز_ یکشنبه بیست و پنجم تیرماه_ در حاشیه آئین رونمایی از اتوبوس‌های جدید بازسازی شده درون‌شهری در فولادشهر اظهار کرد: شهرستان لنجان از کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی رنج می‌برد و تقویت این ناوگان به عنوان یکی از مطالبات شهروندان از مدیران شهری شهرستان به‌شمار می‌آید از این رو تلاش شده است با بازسازی کامل اتوبوس‌های که از خط خارج شده بودند وضعیت حمل و نقل عمومی این شهرستان را بهبود ببخشیم.

وی افزود: امروز شاهد رونمایی از سه دستگاه اتوبوس شهری بودیم که توسط شهرداری فولادشهر و سازمان حمل‌ونقل جمعی شهرستان لنجان و با استفاده از ظرفیت و توان داخلی و اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی که توسط شهرداری تأمین اعتبار شده بود در حدود هشتاد درصد بازسازی شد و به ناوگان حمل و نقل عمومی بازگشتند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان حمل‌ونقل جمعی فولادشهر مشغول به خدمات‌رسانی بوده و این نوید را به ساکنین بخش فولادشهر می‌دهیم که با تدابیر اتخاذ شده سه دستگاه دیگر نیز در آینده نزدیک برای بازسازی در اختیار سازمان حمل‌ونقل جمعی شهرستان لنجان قرار خواهد گرفت و پس از بازسازی در این بخش ارائه خدمات خواهند داشت.

وی عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز حوزه حمل و نقل عمومی در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 673819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.